חיפוש
Close this search box.

|

חיפוש
Close this search box.

סוגים נפוצים של שערים לחניה

שערים לחניה הם הגדרה כוללת לכל סוגי השערים המותקנים במקומות חניה שונים, לרבות, חניונים במגדלי מגורים ומשרדים, חניות פרטיות בבתים פרטיים מגרשי חנייה משותפים, חניונים במקום העבודה וכדומה. שערים אלו הם ברוב המקרים שערים חשמליים המגיעים עם מנוע חשמלי המותאם לסוג השער וגודלו . יחד עם זאת, ישנם מספר שערי חנייה ידניים המותקנים במקומות חניה זמניים/ארעיים.

שערי חניה – איזה סוגי שערים קיימים?

כאשר מדברים על שערים למקומות חנייה, מדברים על מספר סוגים עיקריים של שערים, וביניהם:
  • שער קונזולי חשמלי – שערי חניה המיועדים בעיקר למקומות עבודה עם מפתח כניסה רחב למקום החנייה. שערים אלו הם ברוב המקרים שערים כבדים המיוצרים מפלדה או ברזל, והם מתאפיינים בחוזק רב ויציבות מרבית.
  •  מחסומי זרוע – מחסום ייעודי למקומות חנייה המגיע במספר דגמים, המותאם גם למקום חניה פרטי וגם לחניונים תת קרקעיים במגדלי מגורים/משרדים.
  •  שער כנף – שער חנייה המותאם בעיקר לבתים פרטיים, המגיע בדגמים שונים אותם ניתן להתאים לסגנון העיצובי המועדף עליכם. שערי הכנף החשמליים כוללים דגמים שונים של שער דו כנפי ושער דו כנפי מתקפל.
  •  שער פשפש – שער עם מנגנון פתיחה ידני המותקן ברוב המקרים באתרי בנייה כשער כניסה. שערים אלו מהווים חלק בלתי נפרד מגדר המקיפה את המתחם הסגור.היישריק שערים

בחירת שער חנייה – כיצד?

הבחירה בשער חניה מסוג ודגם כזה או אחר, חשוב שתעשה לאחר היוועצות מקדימה עם אנשי מקצוע בתחום התכנון, הייצור וההתקנה של שערי כניסה וחניה. באופן זה, תוכלו להבטיח לעצמכם את שערי החנייה האידיאליים ביותר עבורכם, גם בהתאם לתנאי השטח וגודל מקום החניה וגם בהתאם לצרכי המיגון והאבטחה הנחוצים לכם. מעבר לכך, בחירת שערי חניה חשוב שתעשה בהתאם לסוג השער המותאם למקום החניה הייעודי ובהתאם לסגנון העיצובי הנכון ביותר עבורכם. כמו כן, חשוב להתייחס לפרמטרים שונים המשפיעים על אופן התפעול והתחזוקה של השער, לרבות, סוג וגודל המנוע הנדרש לצרכי הפעלת השער, קרבת השער למקור כוח חשמלי, חומר הגלם ממנו מיוצר השער והתאמתו לתנאי חוץ ופרמטרים נוספים אליהם חשוב להתייחס בבחירת השער במסגרת קבלת ייעוץ מקצועי מקדים בנושא.

האם שערים חשמליים דורשים תחזוקה מיוחדת?

שער חשמלי לחניה הפרטית או המשותפת, נדרש לתחזוקה שוטפת בהתאם לסוג ודגם השער בו בחרתם, כאשר התחזוקה השוטפת כוללת בדיקה תקופתית של מנוע השער ומנגנון ההפעלה. מעבר לכך, תחזוקת שערים חשמליים נעשית בהתאם לחומר הגלם ממנו מיוצר השער, כאשר שערים חשמליים מאלומיניום לצורך העניין, מצריכים מינימום תחזוקה לנוכח היתרונות הרבים של חומר הגלם כחומר חזק ועמיד לאורך שנים גם בתנאי חוץ. כאשר רוכשים שער כניסה מברזל או פלדה, חשוב לשמור על נראות השער במסגרת ביצוע פעולות להרחקת כתמי קורוזיה וחלודה. במקרים בהם המנגנון החשמלי של השער מפסיק לעבוד מסיבה כזו או אחרת, תדרשו לשירות תיקונים המוצע לכם על ידי חברות שונות העוסקות ומתמחות בנושא. חשוב שתדעו: כיום, לכל סוגי השערים החשמליים ניתן לחבר התקן ייחודי באמצעותו תוכלו לפתוח ולסגור את השער גם ברחוק במספר דרכים שונות, לרבות, באמצעות שלט רחוק, באמצעות אפליקציה ייעודית ובאמצעות תוכנה ייעודית המותקנת במחשב הביתי. שערים חשמליים לבתים פרטיים

התקנת שערי חניה חשמליים – מה חשוב לדעת?

התקנה של שערים חשמליים מכל סוג ודגם, חייבת להיעשות באמצעות צוותי התקנה מיומנים ומקצועיים, כאשר ברוב המקרים, מומלץ לרכוש מלכתחילה את שער החניה מחברות המספקות לכם גם את שירותי התכנון והייצור של השער וגם את שירותי ההתקנה המקצועית. בנוסף, התקנה מקצועית של שערי החניה החשמליים, מצריכה היכרות גם עם דרישות החוק בכל הנוגע להתקנת שערים ברשות המקומית שבשטחה אמורה להתבצע ההתקנה, דבר המונע הטלת קנסות מטעם הרשות בגין בנייה לא חוקית.

כיצד בוחרים חברה לתכנון והקמה של שערי חניה?

רכישה והתקנה של שערי חניה, מומלץ שתעשה באמצעות חברת שערים מובילה בתחומה, כאשר בחירת החברה חשוב שתעשה בהתאם לכל אחד מהפרמטרים המקצועיים הבאים:
  •  הניסיון המקצועי והמעשי של החברה בתחום שערי כניסה וחניה
  • היקף השירותים המוצעים לכם על ידי החברה, משלב התכנון והעיצוב של השער, דרך שלבי הייצור וההתקנה ועד לשלבי התחזוקה השוטפת ושירות תיקונים במידת הצורך
  •  היקף סוגי ודגמי השערים המשווקים על ידי החברה והתאמת הדגם האופטימאלי ביותר עבורכם
  •  תנאי האחריות המוענקת לכם במעמד הרכישה גם על השער עצמו וגם על ההתקנה
 

הצטרפו לניוזלטר

וקבלו את הקטלוג שלנו ללא עלות

תודה שהצטרפת לניוזלטר שלנו

תקבלו את העדכונים האחרונים על כל המבצעים הבלעדיים וההצעות החדשות שלנו!